ŽIVETI SA ZLOM(Buržujski dnevnik)

3.5.

To što se dogodilo u Ribnikaru, to je strašno. Ovo društvo više nema nikakve civilizacijske vrednosti.

4.5.

Pomalo mi je muka od svega ali, mora da se šljaka. Još kad sam prepravio i prodao svoj prvi stan koji sam nasledio od dede ja sam shvatio u čemu je trik. Uzmeš nešto, malo ga okrpiš i onda ga prodaš po velikoj ceni. Pa ponoviš postupak. Mogao sam, , da proćerdam sve na kurve i drogu i završim na ulici ko komšija džentlmen-skitnica ali ja sam provalio kako da se naprave pare. Znači, nemoj da je neko rekao da je meni lako da pričam jer sam nasledio stan težak 300 soma. Ja sam iskoristio priliku koju drugi ne bi.

6.5.

Znaš, možda sve ovo radim da bih pobegao od bola a opet ništa ne osećam.Čak ni zadovoljstvo. Moj posao je presipanje iz šupljeg u prazno ali puni džepove. 😊

7.5.

Gledam ženu koja mi je izrodila dvoje dece i mislim se: prava ljubav nije moguća. Mislim, možda me volela pre braka ali znaš kako kažu: Deca menjaju sve. Znaš, juče sam se izlio na nju, po stomaku. Svršila je pre toga. Bilo je okej. Ali, nekako mi to prazno.Posle sam sabio dva viskija da se smirim. Ali, ni to me vie ne radi. Matori se. Možda je stvar u tome što mi je dosadila a skoro nisam nešt sa strane. Vidi, moglo je da bude i gore: recimo da je neki duduk a ne intelektualka. Obrazovanje i bogatstvo idu, ako ništa zato što bogati vole da se okite pametnima kojima treba lova. A i intelektualci pokazuju barem neku mbiciju-nije lako završiti studije a kakvu ambiciju pokazuje kasirka? Ne bh mogao da tucam neku siromašnu, čak i da je prepička. Deluju mi, nekako, masno, prljavo, ne znam. Ne mrzim ja nikoga, ni Rome, ni siromašne ali bih se osećao nekako čistije da ih nema.

8.5.

Popio kafu sa Magdom spremačicom.Sredila stan dok su deca bila u školi a Ldija na poslu.Malo priča i im troje dece. Deluje srećno.

9.5.

Shvatio sam da ne znam ljude koji su baš siromašni,  ne znam Rome, čak ni neke nacionalne manjine osim kolege Mustafe. I par gejeva. I to mi je dosta.

10.5.

Nema hrane u frižideru. Osetio sam neku paniku i odjurio u Maksi. Kupio pun kurac stvri. Posle mi bilo lakše. Bilo mi tad, kad je bio friz prazan, ko da sam opet u deveesetim.Nikad busom na odmor, nikad Pefkohori 😊

13.5.

Vodili mi ovi iz škole decu u Jajince. Milica i Janko se istraumirali. Zar deca moraju da vide te užase? Ja još sanjam ono amputiranje prstiju u „Igmanskom maršu“ i „za mnom braćo tifusari, preko vode do slobode“ u „Neretvi“. SFRJ je baš bila mrak komunizma. Ono, četnici jesu bljak al bar nisu ljudima otimali kuće ko komunjare.

14.5.

E, zamisli ljude koji ceo svoj život posvete revoluciji umesto da žive. Koji idioti! Rat je besmislen: lepo radiš biznis i živiš, šta će ti neki ustanak? Samo komplikuješ stvari. Video sam juče neke klince levičare na ulici, ono, najgore moguće komunjare. Ako dođu na vlast biće gori od ovih i lupiće mi katanac na firmu. Seru o korupciji a bolje je da bude 100 godina korupcije nego jedan dn njihove pravde sa stavljanje pred plot i streljanjem. A  u ime čega?  Besplatnog zdravstva? Ej, što da zdravstvo bude besplatno? Plaćanje ti daje ozbiljnost a ozbiljnosti nema bez zarađivanja.

15.5.

Nesanica. Prošlo jedan. Da, ja živim sa zlom ai zla je uvek bilo i biće. Treba pregurati. Gledao neku emisiju gde se doktoranti žale što ne mogu da nađu posao. Pa šta ti misliš, da ti neka diploma i znanje garantuju posao? Pa nije ti ovo komunizam.

16.5.

Debata u novinama: Za ili protiv NATO? A zašto ne NATO? Pa neće mi Ameri spaliti kuću i silovati ženu.

17.5.

Milicu sam opet uhvatio u krevetu s Darkom. Imaju trinaest godina. Mora se povući granica.

18.5.

Lidija sve duže ostaje na poslu i sve više spominje svog šefa. Bolje da to ne diram. Šta ako ma stvarno vara? To bi mi poremetilo planove, mislim ako se razvedem. Deca idu njoj, pa onda pola imovine, alimentacija. Vreme je da opet opalim nešto sa strane.

25.5.2023

Danas su  nam  u goste došli pisac K. T., Nikola i njegov momak Bruno. Bila je opuštena atmosfera dok Triffunović nije spomenuo proteste što je svima pokvarilo desert. Razumem ga donekle, on je previše working class, previše čudan, previše sa stavom i previše strejt da bi bio uspešan u svom poslu. Zbog toga on prazni svoje frustracije kroz politiku. Svako normalan zna da je danas baviti se politikom isto što i onanisati na javnom mestu. Lidija mi je rekla da bi bilo bolje da ga ne zovemo više kod nas. Mogu da sednem s njim na piće ponekad ali da ne dolazi ovde. Ima loš vajb. Složio sam se. Bitniji mi je mir u kući od drugara iz osnovne. Dobro da je Bruno izvadio stvar pričom o njihovom skorom odlasku na Mikonos.

26.5.

Nešto se mislim, ljudi kao K.T. ne znaju za poentu serije Game of Thrones: ko pametuje-on poludi, ko se razmeće lovom cvrkne gladan, ko se kurči ostane bez đoke.Umesto da je lepo uradio ono što su mu rekli i izabrao zanat on se sad muči i gladuje dok ga neko fin i solidaran ne pozove na ručak. Nije poenta toga što sam ovde da menjam svet već da živim. Mislim da je on veoma nezahvalan i duboko nesrećan čovek. Inače, danas sam prodao preuređeni stan Rusu izbeglici za 500k. Ponudio sam da odemo na piće i zalijemo dil ali je to nabusito odbio.I on je nezahvalan.

27.5.

Danas sam slučajno uhvatio na radiju pesmu Lane Del Ray: Man child you fucked me so good it hurts…Prošlo mi je kroz glavu: Bože, šta mi to slušamo a ona sam rekao sebi da ne razmišljam previše, nije Lana Nik Jebeni Kejv. Ima dobre pesme a i zgodna je cica. Šta ćeš više?

28.5.

Novi dil: prodajem stan nekom tipu koji je iz režima. Rekao mi je na poslovnom ručku, malo pripit,  da su Ukrajinci ustaše i da ih treba pobiti, ruska pobeda je sigurna a Zapadnjaci su pičke. Složio sam se. Nisam budala da izgubim ovkav posao.Kad se završilo rekao mi je: Ti, tvoji, krug dvojke, vi nas slušate. Ali, vi nas ne volite.Zašto? Nisam znao šta da mu kažem. Moj otpor je više stvar estetike nego politike za koju ginu oni što vise po akcijama u Maksiju.

28.5.

Danas sam uhvatio Janka kako peva: Ti si Ciga, ti si Rom, www.tražimdom tačka kom Pitao sam ga ko to peva a on: Svi u razredu osim Simića koji je Rom. Reao sam mu da je to ružno da to ne peva a Janko se isceri i kaže: Ćuti ćale, i ti ih mrziš. Za njega danas nema mobilnog, igrica pa čak ni televizije. On će meni, ima samo deset godina u dupetu.

29. 5.

Čuo sam da će Višnja, moja rođaka, naći nekog bogatog lovana da je izdržava. Pametno.

1.6.

Popio pivo sa K..T. Besan je zbog oga što stvara umetnost na umirućem jeziku za umirući narod koji stari i raseljava se. Svoje knjige naziva „delima za starce i babe“. Pitao sam ga šta hoće s tim pisanjem. Kaže: Da sedim u kafani i čujem ljude kako pričaju: Trifunović je super pisac, bofotac!A ovaj novi roman mu je bolji od prethodnog. Ti pisci su ko deca, žele prihvatanje sredine a ne žele da obrnu kintu. Prvo zaradiš pare a posl lako kupiš odobravanje.  Zabavno je s njim, zna dosta stvari a zna i da me ujede, kritikuje što sam buržuj. Meni to super, ko da sam otišao kod popa- malo me iskritikuje i meni odmah lakše. Ipak, biti umetnik je besmislena žrtva.

2.6.

Uf, odigrao sam sve kako treba: posao, žena, deca i deca me ne prepoznaju, žena ne voli  ja sam prazan ko onaj frižider iz devedesetih. Mislim se: Šta bi tek bilo da sam odigrao sve pogrešno? Ne, ne smem tako. Moraš sebe voleti, ili naučiti da voliš sebe ili se praviti da voliš sebe. Samo igrice i žurkice, one ilegalne, u Miličinom slučaju. Da, i dosta engleskog. Ponekad ih ne razumem. Već počinju da zaboravljaju neke reči. Neće da pričaju ni sa mnom ni s majkom. Okej, bar znaju engleski, što je plus. Ipak ismo podigli lošu decu. Verovao sam u sebe, zato sam sve ovo i stekao a ne kao ovaj mračan, divljački narod koji propada jer ne veruje u sebe.Uvek im je neko drugi kriv umesto da pokažu inicijativu. Ma, o čemu ja pričam, da mene podižu tako, ja ne bih izdržao dva dana.  

3.6.

Ovo je previše iskreno, ne mogu to da dozvolim sebi

DELETE

Author: Now Akowsky

https://en.wikipedia.org/wiki/Aleksandar_Novakovi%C4%87

Leave a comment