Balada o Mileni Marković

Moja autoironija

Nje slabost

Moja urednost

Nije dekadencija

Znam sa psovkom

Koliko i sa gizdavim stihom

Odnegovanost

Je stvar ukusa

Nemoj mi prodavati

Tvoja ludila

I hrabrost

Mačka Frica

 Što pokrene revoluciju

Pa utekne

I mojne mi ono:

Ne može od dobrog pisca

Biti dobar revolucionar

I obrnuto

Ko je svuda

Taj je nigde

I sva ta sranja

Spolja sam negovan

Ali iznutra urlam

Kao stjuard u avionu koji ponire

Smešak i pokazivanje

Na bočne izlaze

I maske

Prvo sebi pa deci

Jebi se

Marković Milena

I tvoja

Čija majka crnu vunu prede

Iskopao sam tu gadost

I još brže zakopao

Pre neki dan

Idi pa pomeraj

Prugu pola metra ulevo

Dok ružiš Brite

I šoraš na Talijane

I napisala si poemu

Ne roman

I fukam ti NIN

Kad smo kod toga

Progutaj amajliju

I poviči:
Čuvaj me, majko

I pozdravi Kviska

Smrdljiva bajka je to

Tebe i onih

Što očinskim glasom

Govore:

Nisi smeo na nju

Nije prokleta Hatšepsut

A nisam ni ja Amenhotep

Da mi treba otac

Ne bih njih birao

Nek me zovu

Bastardom

Briga me

Tako je lakše

Dosadno vršljanje

Porodičnim stablom

Hobi za DNK entuzijaste

Voliš lude rivale

Mucave i pogubljene

Ne ledena srca

Poput mog

I razumem

Kretenino polujurodivi

Je klimavi saveznik

A ja dosledni protivnik

Nije čudo

Da biraš njega

A i za to me

I majčevine, i ujčevine,

I korene i pretke slavne

Baš nešto briga

 Ne videh te

Ni na jednoj buni

Al razumem

Imaš svoj

Spisateljski

Moralni

Univerzum

Graditeljka istog

Gradinarka

Nemam šta

Da izgubim

Osim spaljene

Ledine

Rokaj-snimaj

Pa da vidimo

Author: Now Akowsky

https://en.wikipedia.org/wiki/Aleksandar_Novakovi%C4%87

Leave a comment